Over een & al oor

onze werkwijze en onze klanten

Inhoud op deze pagina:

een & al oor

Aangenaam kennis te maken

Begin 2017 opende gediplomeerd en gecertificeerd triage-audicien Johan Timmermans in het centrum van Bakel een & al oor. Zijn winkel is volledig zelfstandig en onafhankelijk en dus geen onderdeel van een grote keten. Na 12 jaar ervaring op te hebben gedaan bij o.a. enkele ketens was het tijd om een eigen winkel te beginnen. Helemaal volgens zijn eigen ideeën;

“Omdat ik zelf ook een gehoorprobleem heb, ken ik het belang van een goede hooroplossing. En dat begint bij goed luisteren. Elk oor is uniek en elke slechthorende ervaart een ander probleem. Ik gebruik mijn ervaring als audicien om de oplossing te vinden waarbij mijn klanten zo min mogelijk concessies hoeven te doen. En omdat ik zelf slecht hoor, probeer ik veel nieuwe technieken ook zelf uit. Ook die ervaring neem ik mee in de adviezen die ik geef.” Dat een & al oor volledig zelfstandig en onafhankelijk is, heeft zijn voordelen. “Het betekent dat er maximale keuzevrijheid is en we altijd de beste oplossing kunnen aanbieden”.

Over

De klant staat centraal

Bij een & al oor staat de klant centraal, niet de zorgverzekeraar. Dat klinkt misschien logisch, maar helaas is dat in de huidige hoortoestellenwereld lang niet altijd zo. Als u bij een & al oor komt met uw hoorprobleem, gaan we op zoek naar de best mogelijke oplossing. Die oplossing moet aan alle kanten passen: bij uw wensen, bij uw problemen, bij uw persoonlijke situatie en bij uw gehoorverlies.

Er is een enorm aanbod aan hoortoestellen en randapparatuur. Een & al oor helpt u met de nieuwste toestellen, de uitgebreidste technieken en het mooiste geluid. Zo bent u er zeker van dat u het maximale uit uw gehoor haalt.

Over

Hoe wij werken

Persoonlijke aanpak, daar draait het om. Elk persoon is anders, elk gehoorprobleem uniek. Daarom leren we u graag eerst wat beter kennen. We horen graag van u welke problemen u ervaart en in welke situatie. Wat verwacht u van het hoortoestel dat u wil gaan gebruiken?

We zijn graag duidelijk over onze manier van werken en het individuele traject dat we met u gaan volgen om tot een zo goed mogelijke oplossing te komen. Hierdoor is elke klant ervan verzekerd geholpen te worden met een eigen persoonlijke aanpak.

Over

Onze klanten

Sinds de opening heeft een & al oor al ruim 1400 klanten mogen helpen. Bijna al onze klanten zijn via mond-op-mond-reclame bij ons terecht gekomen. Dat heeft ervoor gezorgd dat een & al oor heeft kunnen groeien tot waar we nu staan.

Waarom klanten voor een & al oor kiezen?

  • vrije keuze uit alle hooroplossingen
  • u als klant staat centraal
  • persoonlijke probleemgerichte aanpak
  • altijd dezelfde gesprekspartner
  • volledig zelfstandig en onafhankelijk
  • altijd een op u persoonlijk afgestemde oplossing op maat
  • afspraken ’s avonds of in het weekend mogelijk
  • snelle service

Tijdens carnaval is onze winkel gesloten van zaterdag 10 t/m dinsdag 13 februari.